اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
ستاره فصل گذشته استقلال دلیل عدم ماندن در این تیم را توضیح داد.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
نایب رئیس مجلس یازدهم: بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد؛ امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.
ستاره استقلال وضعیت مبهمی برای ادامه همکاری با این باشگاه دارد.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
مدافع نفت آبادان معتقد است ریکاردو ساپینتو در جریان بازی عصر جمعه به او فحاشی کرده است.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
کیلور ناواس، دروازه‌بان ناتینگهام فارست، از احتمال بازگشتش به پاری سن ژرمن پس از پایان قرارداد قرضی خود با این تیم انگلیسی خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمی‌دانم قیمت‌ های جدید خودرو چه‌ زمانی اعلام می‌شود اما قطعا این قیمت ها از سوی وزارت صمت اعلام نخواهد شد.
ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.
در دنیای واقعی دانشمندان نمی‌دانند که این ویروس‌ها پس از قرار گرفتن در شرایط امروزی چه مدت زمانی می‌توانند عفونی باقی بمانند یا این که چه میزان احتمال دارد که ویروس با میزبان مناسب مواجه شود. تمام ویروس‌ها پاتوژن‌های بیماری زا نیستند. برخی از ویروس برای میزبان خود خوش خیم یا حتی مفید هستند. ع
حمید مطهری می‌گوید اگر شی پرتاب شده به سمت مهرداد عبدی به گردن او می‌خورد، فوتبال ایران امروز تعطیل می‌شد.
روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای سابق برزیل، شرایط چندان خوبی ندارد و مدت طولانی است که از دیدن فرزندانش محروم بوده است.
جوردی آلبا، ستاره بارسا، شایعات درباره جدایی‌اش از این باشگاه را رد کرد و گفت قصد دارد تا پایان مدت قراردادش در بلوگرانا بماند.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال گفت در این مدت بخاطر سکوت خودم شایعات زیادی پیرامونم شکل گرفته است.
رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی ۲۵ هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، ۳۸ هزار تومان قیمت دارد یا خیر! در همین مدت دلار ۱۳ هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟
آیا این زنان نمی‌دانند که برای بسیاری از مردان، زنان ولگرد و بدحجابی که برای جلب نظر دیگران دست به اقدامات و رفتارهای نامتعارف می‌زنند، حکم دستمال کاغذی‌های یکبار مصرفی را دارد که نمی‌توانند مدت زیادی همراه آنها باشند و سرانجام دور انداخته می‌شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ